Zelda

Min syster Marina har köpt en ny hund. Hon ringde igår och var väldigt glad, när hon försökte berätta för mig vilken blandning den hade så trodde jag hon började prata arabiska. Fattade ingenting, får fråga idag igen. Hon ringde iaf för att få lite namnförslag, hon ville hemskt gärna att det skulle börja på Z. Det enda namn jag kunde komma på som börjar på Z var Zelda. Så så blev det. Kommer ni på något annat namn på Z?

Vi bestämde oss för att hon och sin kompis Micke ska komma förbi ikväll och äta mat med oss, mysigt! Det känns så härligt att ha henne här igen. Tyvärr så har jag inte träffat henne ensam ännu, men det behöver ju inte hända på en gång. Vi har ju gott om tid, hoppas jag! Om jag får bestämma så ska vi ha massa tid ihop, hoppas bara att hon tänker likadant.

Vad ska vi laga idag? Det skulle vara mysigt med hemmalagad pizza... Mmmm...

Kommentarer
Postat av: Snoret

ZEKE!!! heheheeh



Men åh vad mysigt <3

2009-03-03 @ 18:03:19
URL: http://www.mardi-passe.blogspot.com
Postat av: Sofia

Du har blivit utmanad!



Utmaningen går ut på följande:

1. Länka till den som har utmanat dig.

2. Berätta sju sanningar om dig själv.

3. Utmana sju personer i ditt inlägg.

4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

2009-03-03 @ 19:11:02
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0