Väntar i biljettlistan

Jag hade suttit i väntlistan för Michael Jacksonbiljetterna i över en ttrekvart när jag helt plötsligt blev utsparkad därifrån...
Jag sitter samtidigt och läser på michael jacksons officiella hemsida samtidigt, på Mickes dator såklart så att min dator inte ska bli seg, och det har tydligen varit så här för många fans. De som jag har pratat med hade väntat i en timme och sen blev utslängda.

Hur kan man använda sig av en sida som inte klarar av all trafik, när man vet vilken efterfrågan det är på dessa biljetter. Tycker att de borde haft fler åtgärder...

Nu så står det "Your wait time is approximately 15 minutes or more" så hade stod det i 35 minuter förra gången också, när jag kom ner på 8 minuter så blev jag utslängd... Hoppas att det går bättre och fortare den här gången.

I'll keep you posted =)

Kommentarer
Postat av: Herr Melin

Fick du meddelande jag skickade på MJ forumet? Fått tag i biljetter? Håller tummarna!!



2009-03-11 @ 11:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0