Underbara fredag!

I fredags så hade jag och Micke bjudit in Marcus och Madde, som jag skrev tidigare. Men det jag inte har skrivit är hur det gick. Och hur gick det egentligen? Hur bra som helst! Vi hade jättetrevligt!

Både jag och Micke är ju inte så bevandrade i att laga mat åt fyra personer, vi vet ju knappt hur mycket/lite mat vi ska laga till oss själva så att det ska räcka. Hur svårt ska sånt där vara egentligen? Iaf, i fredags så började vi laga mat till oss fyra. Och hjälp vad mycket mat det tycktes vara. Men tror ni då inte att vi laga för lite? Vi tillaga  1 kg pommes, 6 st. kycklingvingar och 2 st. kycklingfiléer, 3 påsar b-sås, en stor baguette med smör och ost och sen väldigt mycket sallad. Allting gick åt förutom en ynka portion av sallades. Hur mycket äter fyra personer egentligen?

Sen satte vi oss i vardagsrummet, drack lite vin, pratade sex och samlevnad med de oerfarna och spelade Guitar Hero. Hur fint som helst.

När Madde sen var tvungen att ta sig hemåt, ca. 00.00-00.30, så följde vi henne hem. När vi sen skulle gå hemifrån henne i Ljura till Söder Tull för att följa Marcus till spårvagnen var vi helt lost. Eller, till en början alla tre men efter ett tag så var det bara jag som inte fattade var vi var någonstans. Jag trodde vi var långt åt tjotta, medan de andra två visste på ett ungefär vart vi var... De fick ledsaga mig fram till söder tull, när det annars brukar vara jag som hittar vägen... Inte då inte. Fram kom vi efter några dispyter, tyvärr missar Marcus spårvagnen... Tror det kan vara mitt fel...

Hur underbar fredag som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0