...Tvångstankar...

Utmaning 2.

Jaha, då har man blivit utmanad igen!
Av Sofia

Here we go...

Tre jobb jag har haft: Telefonförsäljare (Catapult) Servitris (Arbissalonger), Mediasäljare (Swemedia)

Tre platser jag bott på: Nelinsgatan, Blockstensgatan, Idrottsgatan.


Tre saker jag gillar att se på TV: Hero, Lost och nyheterna

Tre favoriträtter: cous-cous m. lax, creme-fraishesås med räkor och rom á la Mli, Mauds thaikycklinggryta, Kärstins jordnötssås m. kycklingfilé och ris! <3


Tre platser där jag helst skulle vilja vara nu: California, O.C hos Dave, Málaga hos José och Jorge, Karibienkryssning med baby boy.


Jag har tvångstankar om att jag måste svara på såna här utmaningar, jag vet hur jobbigt det är för andra som får utmaningar (och det tycker jag själv också) så jag utmanar ingen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0