Min kofta

Idag så gick jag förbi mitt gamla jobb här i Linköping, dels för att hälsa på och dels för att hämta min kofta som har legat där sedan firmafesten för ett tag sedan. Vad jag har saknat den. Jag är glad över att få den tillbaka!

Oj, vad det har förändrats på kontoret. Olof har slutat, ingen ny jobbade kvar där, Stefan gormade ju på som vanligt då...Till och med stjärnsäljaren Mattias ska sluta där, han drar därifrån på måndag!! Vad förvånad jag blev när jag hörde det! Han ska ut i stora världen och resa. Roligt för honom då!

Haha, det här företaget kommer att gå till fördärvelsen! Kul.

Haha!

Kommentarer
Postat av: nadia

Gillar din header a lot! :}

2009-03-27 @ 17:58:59
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0