Michael Jacksonförberedelse nr1 i kras!

Joseph kunde inte komma till Norrköping igår, så vi kunde inte prata ihop oss som vi hade tänkt från början. Lite trist.

Jag pratade iaf med Johan, som också är sugen på att följa med i sommar, och han sa att det jag bestämmer tar han efter, så jag meddelar honom bara så kör han på samma sak =) Låter sjukt bra!

Igår på Melodifestivalen så pratade jag lite med the big boss till säkerhetsvakt, och han har jobbat med Michael Jackson!! Jag berättade att jag var ett stort fan, och visade min tatuering. Vet inte vad han tänkte om det egentligen, men han sa wow åtminstone. Han har säkert sett galnare fans än vad jag är, så han tyckte nog att jag var normal. Den vakten skulle ju tyvärr inte jobba då i sommar i London med Michael, han var upptagen i Sverige med alla storkändisar som kommer hit. Har för mig att han sa Iron Maiden.

Iaf, jag och Joseph ska höras av nu i veckan om Michael så då blir det mer planering =)
50 år michael

Kommentarer
Postat av: Sara

Hell yeah!!

Nu kör vi!!

2009-03-09 @ 08:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0