Lunch med Joseph

Jag åt lunch med Joseph idag på Nancy's. Maten var inget att rekommendera faktiskt. Det såg väldigt lovande ut, men de värmde pastan på ett konstigt sett så att den blev alldeles hård. Och alldeles för kryddad var den också, kändes som att jag hade mossa i käften. Deras laxröra var väldigt god iaf, men absolut inte värd 70kronor. Om ni är i Linköping så ät inte där.

Joseph var ett trevligt sällskap iaf, som alltid. Och vad pratade vi om? Michael Jackson såklart. Vi pratade inte så jättemycket om våra planer inför michalkonserten, men han tycket iaf att vi ska åka dit samtidigt. Så jag och Sanna får väl dra med honom till vår syster om vi nu åker dit.

Joseph pratade även om att han ska planera för en Michael Jackson-fest hemma hos honom. Han har ju fler michaelfans så det kan vara väldigt roligt att träffa på folk som delar samma kärlek som migsjälv. Han vill ju såklart att alla vi fyra som ska dra iväg i sommar ska träffas för att lära känna varandra mer. Låter som en superidé!

Jag och Sanna ska träffas nästa vecka för att beställa flygbiljetterna, ska bli så spännande!! 30 Juli kan inte komma snart nog =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja snart är det planeringsdax. Ser fram emot lite partaj i MJ-anda med. Snart dags att börja nedräkningen i kalendern. :)

2009-03-29 @ 14:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0