Joseph och jag pratar ihop oss inför sommaren.

Jag har funnit en jämlike gällande Michael Jackson. När jag började jobba på Catapult i december så lärde jag känna Joseph. En väldigt trevlig kille, men inget utöver det liksom... TILLS jag fick reda på att han var Michael Jackson-imitatör! SAY WHAT? Var min första tanke. Vi började ju självklart prata om vad vi gillade med honom ("Vad finns det att inte gilla?!") Jag visade min tatuering med MJ's logga osv osv.



Igår så hörde jag av mig till honom för att fråga ifall han också ska till London i sommar och kolla på kungen, han trodde mig inte om att det är spikat nu. Det har ju gått väldigt mycket fram och tillbaka ifall han ska göra en comeback eller inte, men nu, efter två års planerande, så är datumen satta. I sommar så händer det, och jag SKA vara där!

Idag efter andra chansen så ska jag till Mickes bästa kompis, han ska ha födelsedagskalas, och jag bjöd dit Joseph. När jag sa till Jonny att min kompis jag ska ha med är MJ-imitatör så är det ju självklart att han fick komma... Så länge han visar vad han går för ;)

Så, ikväll börjar de stora planerna. Jag kommer att skicka ett sms till syster-Sanna så hon vet också, hon är också sugen på att dra till London och se honom. Vem är inte det egentligen??

Så, i den här nya kategorin ska jag skriva om mina/våra förberedelser inför Michael Jackson-turnén.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja fy så otroligt grymt skoj det vore. Att missa det vore skandal även för ett mindre fan som jag. Gud vad skoj med andra chansen då. Ska hålla utkik efter dig på tv. Puss!

2009-03-07 @ 11:48:37
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0