Hur svårt kan det vara?

Det här är andra gången jag läser fel på datumet när jag ska gå till Universitetet. Jag har inte läst fel på dagen, eller tiden, eller salsnummer - vilket är det vanligaste. Näedå, jag har läst fel på månaden. Och det konstiga är att jag inte har läst fel pga att jag är slarvig, utan för att de verkligen känns som februari anser jag. Vad hände med den månaden? Varför förstår jag inte att den är slut, över och att det är en nya månad? Är mitt huvud instabilt för att jag har varit sjuk eller?

Jag förstår verkligen inte. Det dumma är att nu kommer det ta ett par veckor innan jag kan åka till universitetet på seminarium, är de på den årliga Chesterresan kanske?

Jag är ju lika töntig som en 7åring när jag ska åka till skolan för första gången på terminen, så jag hade ju tänkt att klä upp mig...


Och jag tänker inte göra det här till "Dagens Outfit", dagens outfit suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0