Hålla i skyltar på Melodifestivalen!

Ja, idag bär det av! Idag ska Norrköpings gymnastikförening, Nike och några dansgrupper i Norrköping vara med på andra chansen. Vad vi har fått veta så ska vi hålla i en varsin skylt, hålla dem över oss själva -mitt på scenen- så bildar dessa skyltar de olika deltagarna för kvällen. Det ska bli riktigt spännande.

Visst att man har varit med på tv och i tidningar tidigare, men aldrig för tre miljoner tittare samtidigt! Det är stort! Inte många som kan ha det som kuriosa senare i sitt liv =)

Och, vad jag ska skryta om det senare... hehe! Efter att allt är klart så kommer jag att meddela vad som har hänt, kommer jag ha den turen att få se kändisar eller? Jag skulle dö av lycka av att se Krister Björkman, G:son, Alexander Bard, BWO-Martin, Caroline af Ugglas... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0