Förköp av biljetterna

Guh, vilken tur man har som har en syster som är bosatt i England och har ett brittiskt abonnemang till sin mobiltelefon!! För, de personer med brittiskt abonnemang kan anmäla sig till förköpet av Michael Jacksonbiljetterna i sommar. Så de med en förköpskod får redan boka biljetter på onsdag, de slipper vänta tills på fredag. Melinda, syster i England, ska få ett sms från O2-Arenan (eller, ja, koncertarrangörerna blir det väl) imorgon mellan kl. 09.00-11.00 om det fortfarande finns biljetter kvar! Och om det gör det så kan ju jag och Sanna boka biljetter på onsdag.

Hur underbart låter inte det här? Det känns faktiskt inte så overkligt omöjligt att vi två ska få biljetter till en utav hans konserter! Tidigare så har jag känt att det här är för bra för att vara sant, och att det är ett ouppnåligt mål. Nu så känns det faktsikt som att det går att uppnå målet att skaffa biljetter, trots att det fortfarande känns jävligt overkligt.

Ska jag få se honom en gång till? Ska min dröm gå i uppfyllelse? Enda sedan jag såg honom sist så har jag drömt om att få se honom en gång till, en endaste gång till och sen räcker det. Jag vill bara se honom igen! Fatta vad jag har drömt om det här! I tolv års tid har jag längtat, nu behöver jag, kanske, inte vänta så mycket längre. Det gäller bara att hålla tummarna och kämpa på! Jag ska inte gå miste om den här chansen, inget ska få stå i min väg! Inget, och ingen!!

Nu ska jag försöka jobba igen, det är svårt när mina tankar är på ett helt annat plan. Fatta att få se Michael Jackson igen?
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHH!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh! Jag håller alla tummar jag får tag på.

2009-03-09 @ 11:40:14
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0