Dop med reunion!

Jag och Mli hittade två böcker som vi köpte till Kevin; "Boken om mig" och sen en bok man skriver i under hela barnets uppväxt. I den skulle man skriva upp alla "första saker" som ens barn gör under sitt liv. Underbart rolig bok!

Jag och Mli gick tillsammans till kyrkan, tur var det för det var lite pinsamt att träffa folk man kände för en himla massa år sedan och träffa folk man tidigare aldrig har träffat. Sofias pappa och mamma hälsade vi ju självklart på, de är så söta! Och hjälp vad länge sen det var jag träffade Eva! Paul brukar man ändå se på stan emellanåt, men Eva har jag inte träffat på väldigt länge. Jag hälsade även på Sofias kusiner, de kände igen mig men kunde inte placera vem jag var. Inte så konstigt, vi har inte setts på... 8 år?

Efter kyrkan så gick vi till en församlingslokal för att fika och ha paketöppning. Där så ser jag att Sofia och Camilla också har kommit för att fira Kevin, de har jag inte sett på väldigt länge heller. Det var spännande!

Paketöppningen visade ju att jag och Mli gjorde rätt i att inte köpa ramar, fotoalbum eller sparbössor. Tyvärr så visade sig att någon mer hade köpt en likadan bok som jag och Mli... Det var lite typiskt, men den andra boken var uppskattad!

Det var väldigt roligt att se alla igen, sån där härlig reunionkänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0