Är det sant?

Det har inte riktigt gått upp för mig än att jag ska få se Michael Jackson, det är väldigt unreal. Så nervös som jag var när vi väntade på att boka biljetter... Så nervös har jag nog inte varit på 12 år!

Efter att vi fick biljetterna, och mina nerver lugnade ner sig lite så började jag spy som en gris. Jag sprang till toaletten och hulkade ur mig kaffe (kaffe var det enda som jag had fått i mig). Jag hatar verkligen att spy, men för den här orsaken så är det lugnt!

I onsdags så jag i mig ett äpple och senare på kvällen lite pasta med spenat/ostsås. I torsdags två mackor och två bananer (för mig är det väldigt lite). Kroppen fungerar inte som den ska på mig. Jag är för nervös och för uppspelt!

Är det verkligen sant att vi ska åka till London i sommar? Ska jag få se min älskling? Det här är väldigt svårsmält för mig. Johan sa igår att om jag reagerar så här på att köpa biljetter, hur kommer det då gå på konserten? Han sa att vi borde ha med lugnande och rep till konserten. Lugnande för att jag inte ska hyperventilera och dö, rep för att binda fast mig så att jag inte ska springa/hoppa/krypa/gå så nära scenen som möjligt och bli squashed... Jag kan lugnt dö på en Michael Jacksonkonsert. Eller, det är nog så min drömdöd är.

Nu ska jag hjälpa de andra fansen som vill ha biljetter till konserten men inte lyckades få tag i förköpskod! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0