3 dagar kvar

Nu är det tre dagar kvar tills allmänheten kan köpa biljetter till turnén i sommar. Jag väntar på att syster i England hör av sig och meddelar om hon har fått en kod, eller inte till, till förköpet imorgon.

Satt och kollade lite snabbt på vad flygbiljetterna till London kan tänkas kosta under sommaren, haha vad glatt överraskad jag blev. 21 kronor kostade den dyraste biljetten som jag såg på de datum vi behöver åka. Flygbiljetten är ju inget problem i det fallet! Även om skatten ligger på 249/359:- så blir det ingen dyr biljett om den kostar 21 kronor, eller 0 kronor som jag såg att en annan biljett kostade!



Det vi nu behöver är boende, kan vi bo hos Melinda månne? Hoppas på det, för då  kommer vi verkligen billigt undan! Vore ju kalasbra med vår budget ;)

Kommentarer
Postat av: ♥GULLEFIA♥

Åh, okej ! Ska det bli kul ?

Jag ska till skolan halv tolv :)

Kram ♥

2009-03-10 @ 09:16:34
URL: http://gullefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0