Sjusovare...

Idag så har vi båda tagit sovmorgon, jag gick upp vid 10.15. Jag ska försöka få lite mer rutin i min vardag, så har tänkt att gå upp vid 8. Dricka kaffe och kolla på nyheterna, plugga, blogga och läsa fram till 12. Då äter jag frukost, bortstar tänderna, städar, fortsätter att plugga, kanske badar, sen äter jag jag mat vid 16. Sen beror det på vilken dag det är, måndagar och onsdagar springer jag iväg och tränar vid den tiden. Annars kanske jag drar iväg till Micke (men så kommer det ju inte att bli i fortsättningen), Camilla kanske annars? Om inget händer så ska jag fortsätta plugga. Det är min rutin varje dag, eller jag vill att det ska vara så.

Idag så får vi se hur det går när jag gick upp så mycket tidigare. Jag sitter vid mitt köksbord och dricker kaffe iaf, så en bit på vägen har jag kommit!

Micke ligger självklart kvar i sängen och sover. Jag skulle väcka honom vid 10 för han skulle gå ut med hunden, men hans mamma ringde och sa att han inte behövde det, så då ligger han självklart kvar i sängen. Vi ska nämligen åka och handla med Mickes mamma idag kl.14. Jag och Micke borde ju egentligen kolla över vad det är som ska inhandlas, men jag tror att det får bli bara jag idag. Micke är okontaktbar på morgonen!

Det är alltså så här det kommer att vara, tills han och jag får ett jobb. Men igår, shit vilken underbar människa han är. Vi låg i sängen och bara pratade en massa strunt hur länge som helst. Ja, eller en timma kanske. Eller två. Men det var hur mysigt som helst. Det var som att man precis hade börjat träffas igen, då när man är så där extremt nykär och man ligger vaken hela natten i sängen och lär känna varandra-så var det igår. Jag kan ju erkänna att jag fortfarande känner mig nykär i Micke. Det pirrar fortfarande i magen ibland när jag ska träffa honom, jag är fortfarande extremt pussig när vi är med varandra!

Inte så konstigt egentligen med tanke på vilken underbar människa han är =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe..tack så mycket :)

Visst är den läcker?

Hmm, träningsak det där :P

Men om du vill så kan jag fixa den åt dig?



Kram

2009-01-15 @ 11:31:07
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0