Pfu, flyttdag!

Ja, nu är vi samos =)

Idag så har vi flyttat allt hemifrån Mickes föräldrar till min lägenhet. Det blev inte så mycket saker som jag trodde att det skulle bli, det ser faktiskt väldigt hemtrevligt ut. På vindsförrådet också. Trodde vi skulle ha sjukt mycket saker där uppe, men Mickes pappa är bra på att placera möbler i ett smidigt puzzle.

Jag älskar även när man får sådana underbara snilleblixtar så att man inte kan göra annat än att älska sig själv. Jag hade en superdålig bokhylla, den billigaste varianten från Ikea. Den var jätteranglig och ful, och ville egentligen inte alls ha den i vår (VÅR) lägenhet. Men då kom jag på att vi kan ju byta ut den bokhyllan med de som Mickes föräldrar har haft i deras lägenhet, som vi först hade tänkt ställa upp på vinden. Att vi inte har tänkt på det tidigare...

Nu så ska vi fira att vi har blivit sambos med pizza. Mmmm!!!

Ha en trevlig lördag allihop!

Kommentarer
Postat av: Juliat

GRATTIS! :D



jag är så glad för din (eran) skull!:D Wiowiowio

2009-01-17 @ 18:33:42
URL: http://www.mardi-passe.blogspot.com
Postat av: Karin

Jag med! Nu börjar äventyret!

2009-01-18 @ 02:22:37
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0