Mina galna grannar

Måste berätta varför jag döpte de förra inläggen till "En annan del av (Norr-)Köping".
Det är pga den incidenten jag berättade om, det om det hatade paret som gormade sig som tusan på oss andra. När det hände så var Rickars pojkvän här och träffade oss grannar för första gången ordentligt. Han tyckte ju självklart att det där paret var konstiga, och även hur vi alla grannarna kunde umgås så mycket som vi gjorde. Det är ju trots allt inte så vanligt.

Men då så svarade vi iaf att vi är som i en annan del av köping, ja NORRKÖPING utbrast vi. Det är kanske inte så roligt att läsa om det när man inte har träffat mina grannar, förstått vilken relation vi har eller när man inte har vin i blodet. Men vi tyckte det var roligt.

Det satt vi och flinade åt i många timmar efteråt ute i sommarvärmen på gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0