Micke flyttar in om 3 dagar

It's the final countdown! typ...

Dagen med stort D anländer inom kort, på lördag kommer vi att köra flyttlaster från familjen Eklund hem till mig. Rätt genom stan ba'! Gate upp å gate ner. Med släp.

Vi har redan packat ner alla Mickes saker i massa kartonger, eller inte massa direkt. Två kanske. Men sen ska vi ju ha med stereon, Mickes fina pall, vi ska få Eklunds grammofonbyrå från deras land också (som vi ska använda som barskåp). Med mera, med mera.

På lördag vet jag inte direkt hur mycket vi får gjort. Det beror väl på när Micke går upp. Maud har tagit ledigt från jobbet då så att vi alla kan vara med och hjälpa till. Jag har redan sorterat ihop och organiserat bort massor med saker i min lägenhet så att Micke ska få plats i min lilla etta. Rättelse, snart VÅR lilla etta =)

Inget gör mig lika glad och rädd som att Micke ska flytta hit. Att vi ska flytta ihop känns helt rätt, men det är ju fortfarande läskigt. Blir jag vuxen då? Snälla Julia, klipp inte av dig håret iaf!
(Jag och mitt äldsta syskonbarn har en deal, så länge jag inte blir vuxen så klipper hon inte av sig håret. Jag är fortfarande barnslig och hon har hår till svanken. Cooolt).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha..Aa, visst vettu :)

Försöker att bli lite bättre på att uppdatera Kevin's liv. Men händer ju inte så värst mycket :P

Han suger på sina händer!

Hahha

2009-01-14 @ 17:34:45
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0