Matinköpet

Ja, det blev verkligen en dyr affär med all mat som jag och Micke handlade idag. 1 180:-  blev det allt som allt. Men som tur var köpte Maud det åt oss som en inflyttningspresent! Tack snälla, kära svärmor! Underbart gulligt, och behövligt!

Jag har aldrig köpt så mycket mat tidigare i hela mitt liv. Jag tänkte ju inte heller på att maten som vi köper kanske inte får plats i köket, och VIPS! Det gjorde den inte heller... Eftersom jag ska iväg ikväll så hinner jag inte fixa det nu ikväll, så jag får vänta tills imorgon när jag kommer hem igen från Josse.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du tyckte att det blev bra :)

Är bara kul att hjälpa till!

Ha det så trevligt ikväll :)



Kram

2009-01-15 @ 19:07:31
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0