Ja, hur går det nu då?

Sambolivet går ju helt underbart bra! Vi flyttade ihop lördagen den 17:e, så nu har vi då alltså bott ihop i 5 dagar. Eller det beror väl egentligen på hur man räknar?!

Vad har vi då gjort? I lördags så flyttade vi ju hela dagen, satte upp hyllor, möblerade om och allt sånt där. På söndagen så tränade jag i stort sett hela dagen. På måndagen gjorde vi sånt som par gör när de bor ihop. Ni vet allt sånt där exotiskt och lyxigt som att diska, städa, köpa hyllor och sånt... =)

Jag stormtrivs!

Micke gör det jag vill att han ska göra. Han hjälper mig ju med allt! Jag behöver inte städa, diska, plocka undan, laga all mat och allt sånt själv, vilket jag är van vid att göra! Utan han hjälper mig verkligen med allt! Vi sa ju innan att vi skulle dela på allt, och det gör vi verkligen. Vi delar på alla utgifter, och alla plikter. Våra inkomster håller vi för oss själva, men vad är det för inkomster egentligen? Vi får ju inga pengar...

Tur att vi har varandra! =)


Någon som kan tipsa om jobb??? Skulle vi vara tacksamma över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0