Hujedamej!

Ojoj, jag är tydligen inte den enda här i Sverige som inte kan sova just nu. Såg att väldigt många skrev inlägg om deras sömnbrist.

Jag är ju annars en person som verkligen inte alls har problem med att sova. Jag somnar överallt, sover länge, vaknar av ingenting osv osv. När jag var liten så sa de alltid att även om tredje världskriget började när jag sov så skulle jag ändå inte vakna. Nu när jag är lite äldre så är det inte riktigt så illa, bara ibland. Det händer. Väldigt sällan.

Jag kokar upp mitt obligatoriska kaffe så här på morgonen, eftersom jag och Micke gick och la oss så tidigt igår så funderar jag på att väcka honom om en timma eller så. Så får vi sova middag senare för att orka hela dagen/kvällen =)

Nu? KAFFE!

Kommentarer
Postat av: Karin

Oh yes Kaffe!

2009-01-23 @ 16:28:31
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Tarziii

Jag har suttit och maratonläst din blogg nu! Du verkar verkligen vara en äkta person som skriver från hjärtat :')

2009-01-23 @ 18:38:35
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0