Fan vad chict!

Det finns ju vissa saker här i livet som man tycker om, tycker mindre om eller tycker mer om. Till exempel, jag gillar min katt väldigt mycket. Jag gillar gymnastik typ lika mycket. Jag tycker mindre om bajs. Enkelt.


Fan vad chict är något som man bara inte kan tycka mindre om. Det är en blogg man verkligen tycker om mer. Typ då som min katt eller gymnastik. Och självklart delar alla samma åsikt om dessa tre saker som jag. Ingen kan ju tycka annorlunda mot vad jag tycker. Jag tycker och vet bäst! (Som min pojkvän jämt påminner mig om, fast han tycker av nån konstig anledning att det inte är en bra egenskap).


Iaf, den här bloggen har ju allt som en blogg borde ha. Om det inte var för att de redan har alla dessa härliga småfinesser, och jag vill ju självklart inte härma, så skulle jag använda deras idéer till min blogg. Tyvärr så kom ju inte jag på den här briljanta idén med att ha med veckans diss/hiss, dag-ens vi-sa osv.  Men för den här gången kan jag känna mig besegrad och helt och hållet överlämna glansen till fanvadchict.blogg.se

Det här inlägget är ju även min anmälan till deras tävling, såklart jag ska contributa dem med ett härligt inlägg om dem på min blogg. Samtidigt som jag hoppas på att jag får ett inlägg på deras blogg om min blogg. Glory!


Kommentarer
Postat av: Snäckan

Charmigt inlägg kvinna :) Vi tackar så mycket, smickrande indeed!



Kramen damen! /Snäckan

2009-01-14 @ 19:13:03
URL: http://fanvadchict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0