En god gärning 9

Mitt älskade syskonbarn Julia brukar kommentera min blogg. Hon är en regelbunden läsare, men brukar inte kommentera allt för ofta. Men det har hon börjat med nu, tack för det Julia. Dina kommentarer värmer alltid lika mycket =)

Julia är en sjukt snygg 16-åring (men ser ut som 20...) Hon bor i Stockholm, pluggar på en pop/rockskola. Respekt. Hon gör sin egen musik, spelar gitarr och sjunger himmelskt! Respekt! Hon ska söka till Rytmus nu som gymnasieval, som intagning där måste hon spela/sjunga upp två låtar som hon skrivit själv. Respekt.

Ja, killar! Hon är singel. Men ni ska komma ihåg då att jag är hennes moster också! Watch it säger jag!

Julia började blogga när hon skadade knät i en dansolycka, men nu skriver hon om lite allt möjligt som händer i sitt liv. Vilket är en del saker.

Julia hittar ni här. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Juli-ah

Hahaha, vad chockad jag blev! Tack! Du är ju bäst ju och jag har så sjukt mycket att prata om! Om vi inte ses snart så ringer jag!



PUSSåkram min finaste dam!

2009-01-18 @ 23:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0