En god gärning 5

Nathalie! Vilken tjej! Hon hjälpte mig med hur man gör Flygande Jakob, nu vet jag äntligen det. Hon gav mig även lite tips på hur den blir bättre. Eftersom jag inte äter bacon gjorde hon klokt i att tipsa mig om att ta bort den ;) Hur hade jag listat ut det annars?

Hon har en extremt fin layout på sin blogg, värt att besöka hennes blogg bara för den sakens skull =) Hon vill även åka till Tel Aviv, då kan ju jag bara skryta med att säga att jag har varit där... Där fick hon för att hon har så snygg layout och jag är avis... =)

Nathalie - As a day goes by hittar ni här.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan du logga in på msn?!

2009-01-15 @ 16:38:39
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0