En god gärning 2

En annan trogen läsare som jag har är min barndopmskompis Sofia.

Sofia och jag hängde i stort sett varje dag under tiden 13/14-16/17 år tror jag att det var. Hon och jag lärde känna varandra genom kyrkan våra föräldrar var med i, och efter ett läger vi åkt på tillsammans så var vi bästa kompisar. Jag var nyinflyttad i stan och tönt, så hon visade mig runt i stan och lärde mig att vara cool. Typ.

Hon har nu iaf en sambo och en liten, söt son - Kevin. Det är det hennes blogg handlar om, sambolivet och föräldrarskapet. Men även en massa annat om allt och inget. Hon har horoskop (dock bara för skorpionen, för det är det hon är själv. Eller?) Hon har veckans fråga där hon frågar om åsikter angående vad som. En blogg om lite allt möjligt. Fin tjej det där med en underbar son.

Henne hittar ni här =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi, gullig du är vännen :)



Tycker du att jag ska ändra '' dagens horoskop '' och skriva alla eller??

Hehe :P

2009-01-15 @ 13:53:21
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0