En god gärning 1

För att tacka alla som skriver en kommentar till mig så ska jag bidra med ett alldeles eget inlägg om dem och deras blogg.

Så den första personen är Karin.

Det är den tjejen som följer min blogg som mest, och hon kommenterar varje gång också. Uppskattat!

Karin har sin egna sminkblogg; "A shadow a day makes the dull go away!" är hennes slogan. Hon är min stora systers bästa kompis och min föredetta arbetskamrat. Det var jobbigt att sitta bredvid henne på jobbet för hon är alltid snygg. Hon har alltid fin sminkning och alltid nytt, fint nagellack!

Karin bor i en stor (och dyr) femma (va?) med sin sambo Anders. Karin jobbar i Linköping med bor i Norrköping. Hon har sitt eget företag hemma, "Nail mail" heter det. Jag tror det går ut på att man prenumererar på nagellack som man får hemskickat typ en gång i månaden. Sjukt bra affärsidé!

Kolla in hennes blogg här, skriv ett par rader till mig, gå med i nailmail eller bara beundras över hur vacker hon är!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Gumman!

Kan du logga in på msn om du kan?

Eller, så får du kolla din mail..

Vet ej fan vad du har gjort med din header?

Men jag fixar det..

2009-01-15 @ 13:29:53
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: maxine

Får man fråga varför din blogg heter redheaded ?



Jag tyckte det var lite roligt för min kompis kallade mig för redhead hela tiden förut för att jag var helt röd i ansiktet p.g.a allergi...



Jag har en ny design på min blogg, titta gärna in och kommentera :D

2009-01-15 @ 13:30:28
URL: http://maxinee.blogg.se/
Postat av: Karin

HiHi tack gumman!! :D

Du behöver ju inget smink, du är ju alltid snygg ändå! Så det var nog snarare jag som tyckte det var jobbigt att sitta brevid dig! Och vi är väl fortfarande jobbarkompisar väl?

Och det är bara en trea faktiskt, men stor =))

Kram!!

2009-01-15 @ 23:11:24
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0