"Daddy has gone mad, hasn't he?!"

Mitt favoritcitat ur "De vise sten" - Harry Potter.

Njae, något filmmaraton blev det ju inte. Men vi såg första filmen iaf, och den är helt klart den bästa. Sen kände vi oss båda väldigt trötta och sega efter allt godis, så jag tog sista spårvagnen hem. Så nu sitter jag här hemma igen, fortfarande mätt och illamående efter allt godis. Jag har även placerat om all mat vi köpte idag så att det ser lite bättre ut. Jag och Micke slängde bara in allting eftersom vi skulle vidare hem till hans föräldrar och äta mat. Så vi hade lite bråttom, men nu är det fixat igen iaf.

Jag och Josse bestämde oss för att vi kan kolla på en Harryfilm per månad. Eller vi får se om vi båda har tid för det, eller att vi har tid samtidigt för det ska jag väl säga. Men vi lovade varandra att vi ska kolla på alla Harryfilmerna innan premiären för sjätte filmen, som förövrigt kommer ut på min födelsedag i sommar. Jag skulle ju få i födelsedagspresent av Josse förra året att gå på Harryfilmen. Men filmen släpptes ju inte då, så det får bli år 2009s födelsedagspresent istället. Och det är ju inte mindre uppskattat för det. =)

Nu ska jag göra iordning mig för att sova! Så jag säger God Natt nu!

Sleep tight and don't let the bedbugs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0