Väntar ivrigt på ett telefonsamtal...

Wie! Jag väntar och jag längtar... Imorgon är sista dagen som de sa att de skulle höra av sig, eller hon eller han eller det... Jag har något himla mäktigt på gång här, eller iaf så anser jag det som mäktigt! Om det skulle vara så att de hör av sig till mig idag eller imorgon så skulle ju jag bli himla glad och extremt superbauta glad! Det finns nog inte ord som kan beskriva hur jag glad jag skulle bli.

Ni får göra precis som jag; vänta! Och vänta ska jag göra. Ska prata med Angelo om detta ikväll, han vet vad det handlar om. En del vet om det, men inget jag kan skriva om här än.

Så, vänta med mig så håller jag er upprättade! =)

Kommentarer
Postat av: P

spännande

2009-02-24 @ 19:33:14
Postat av: roger

holy smoke, nu är man alldeles till sig av förväntan!

2009-02-25 @ 07:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0