Jobbar i Linköping.

Idag så jobbar jag på mitt gamla kontor i Linköping. Vilka minnen...

Det första jag ser när jag kommer in är Olof, han var väldigt trevlig och hälsade. Sen såg jag Bergehed, han var ju självklart ännu trevligare och hälsade ännu mer. Sen såg jag Stefan, han hälsade inte alls. Efter nån kort minut så hälsade jag, han kollade inte på mig ens. Tror han tänker på att det var han som sparkade mig, och att sen Swemedia ville ha tillbaka mig. Eller liknande. Vad vet jag egentligen.

Sen så satte sig Stefan i fönstret och rökte! WTF?

Jag såg även att alla papper jag har satt upp på väggarna här sitter kvar, efter nästan 4 månader. Min Karibien-vägg finns kvar, tips om säljteknik finns kvar. Min reklam för Arbissalonger sitter kvar på kyldörren. Det är lite roligt. Inget har förändrats. Verkligen ingenting.

De mobbar mig fortfarande för att jag är tjej. Det är lite illa. Eller ganska mycket. Men, jag struntar i det och kör på som vanligt. Det skulle verkligen inte förvåna mig om jag nollar idag på jobbet, just eftersom jag får tillbaka de gamla känslorna, och minnena.

...

Kommentarer
Postat av: Karin

Fattar inte hur du orkar.... Såna idioter de är!

2009-02-03 @ 16:15:57
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0