Fettisdagen

Jag ringde precis min älskade kompis Angelo, jag väckte honom... Oops. Han var ledig idag, så ringer jag och väcker honom vid 09.35. Men det kan han gott ha, han kan ju inte sova hela dagen ju!

Jag satt och kollade i hans bilddagbok tidigare idag, och kände hur mycket jag saknade honom. Efter Spanienresan så umgicks jag och Angelo väldigt mycket, det är ju tack vare honom som jag träffade Micke. Han kom hem till mig och spelade monopol, jag åkte hem till honom och kollade på gamla kort. Vi bestämde träffar och bakade pepparkakor, massor av sånt som är roligt. Men nu när vi båda har jobbat konstiga tider så har vi inte träffats så mycket. Så jag bestämde mig för idag att vi ska träffas.

Jag ringde ju som sagt och väckte honom och kom med det fantastiska beskedet att vi SKA äta semlor ihop idag! Och han tyckte ju att det lät som en underbar idé! Strålande! Så nu ska vi träffas efter jobbet, köpa semlor (vi orkade inte baka) och umgås igen som back in the old, good days! Lovely!


Åh, så gott det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0