Seeeeeeeeg dator!

Min dator kan inte ha vaknat på rätt sida idag, den var sur på mig. Var tvungen att starta om den flera gånger innan den ville ge med sig. Men när jag väl fick igång datorn och var precis på väg att skriva ett inlägg och betala en räkning så ville den inte längre. Tror den begick självmord...

Nu är jag på jobbet! Den första riktigt fina dagen så ska jag vara här från kl.12.40 till 21.00... Jag hann med en promenad med Camilla innan jobbet så jag har fått min beskärda del av solsken iaf, men det hade verkligen inte skadat med lite mer...

Nu ska vi prata löner och nya projekt här på jobbet. Berättar mer om det senare... Det verkar inte lovande, tror att vi bara ska få provisionsbaserad lön framöver...

See ya!

Kommentarer
Postat av: emma

tack :D

2009-04-01 @ 14:45:40
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0