Parkmys

Igår så mötte jag upp min gamla gymnasiekompis Rickard. Han har flyttat till Norge, så jag träffar honom inte så mycket. Men det är en väldigt god vän till mig, det går inte att beskriva vad för slags känsla jag har till honom. Det är en sån superkompis som jag bara älskar av hela mitt hjärta, helt innerligt! Det finns få som man kan säga så om. Och jag behöver inte prata med honom kontinuerligt, utan vår kontakt är väldigt sporadisk. Men det gör ingenting, för när vi väl träffas är det som att vi aldrig varit borta från varandra. En sann vän!

Vi satt själva i folkparken i två timmar, sen kom Ivan och joinade oss. Många av mina kompisar satt också och hade parkmys, så vi satte oss med dem lite senare. Vad mysigt det var! Det var verkligen en helt underbar dag!

Efter parkmyset så gick jag, Rickard och Ivan hem till Kim, där även Dalli var. Efter det så gick vi vidare till nån kompis till Ivan, tror jag. Och efter det mötte jag upp Marina så gick vi in på Hugos. En perfekt kväll!

         
Rickard                      Jag                             Ivan
Sen tog batterierna till kameran slut...

Kommentarer
Postat av: Anders

Din lilla promenadsvikare... xD

2009-04-12 @ 21:22:26
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha ja det gjorde ju de jag har då skratttat

2009-04-13 @ 00:39:19
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0