Micke har åkt till USA, jag pluggar.

Japp, igår så hände det. Micke åkte iväg till Californien i tre veckor. Hur ska jag klara mig? Självklart tycker jag att det ska bli roligt för honom att åka iväg, han har ju inte träffat Dave sedan i januari. Man kan väl säga att jag är lite avundsjuk och att jag saknar sönder mig efter honom... Trots att han åkte igårmorse så känns det som ännu längre tid, dagen igår gick så fruktansvärt långsamt.

Han ringde mig för en halvtimma sen ungefär, berättade att det var den bekvämaste flygturen han någonsin varit med om. För tydligen när man flyger till USA så blir det en himla massa komplikationer, som han har varit med om själv, men igår så gick det väldigt bra. Inga förseningar, inga konstigheter med boarding pass, inga problem med att hitta gates/terminals osv osv. Skönt för honom. Jag själv skulle vara lite orolig över att åka själv via så stora flygplatser som han gjort, han mellanlandade i Heathrow och landade slutligen i L.A. Det är ju bland de största flygplatser i världen, jag skulle vara rädd för att virra bort mig =)


Phoenix ville följa med, hon
kanske också kommer att sakna Micke?


Här står hans väska beredd,
jag hade stor lust att gömma mig i den...


Farewell honey!


"Mon amour". Jag gjorde matsäck till honom,
tills vi kom på att han får ju inte ta med sig något i
mat- eller dryckväg in på planet... Så jag fick äta
mina mackor till honom själv som frukost...

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att svara på era kommentarer, men jag har tenta på fredag så jag sitter bara hemma och pluggar engelsk grammatik. Det är roligt, men svårt. Det var länge sen jag pluggade grammatik så har glömt bort en del regler och så, men det borde klara sig. Hoppas jag. Lite trist att jag har så dåligt ordförråd bara, både i svenskan och engelskan. Jag har aldrig fokuserat på ett språk, någonsin, utan jämt på flera stycken språk samtidigt...

Nu ska jag fortsätta plugga, önskar er alla en riktigt trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack själv! Hur går det med boendeletandet. JAg röstar för att vi ska ha eget badrum. Sovsal är jag nog för old för vid det här laget. hehe! Du kan ju kolla vad det kostat och om du hittar något billigt. Jag kanske kan bidra lite extra för rummet så det inte blir så dyrt för dig. Runt bayswater finns det ok stället sa sofia. Det är rätt bra läge med men jag har ingen koll på vad det finns ledigt osv. Överlåter lite sökande till dig då jag har full rulle på jobbet. :)

2009-04-21 @ 10:19:39
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahah de var ju lite roligt ;D undra var man kan ta reda på rätta då ;D wellwell allt bra med dg då?

2009-04-21 @ 11:40:33
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Anders

Vad ska han göra i staterna?



Lycka till på tentan. tänk på slaget vid Hastings. :D

2009-04-21 @ 14:00:05
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Jag anar ett skägg på hunken ifråga. Bra val Redhead! =)

2009-04-21 @ 22:37:36
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hejsan gillar din bakrund;)

2009-04-22 @ 18:13:47
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du kommer att klara dej så fint!

Vi far på pride i august!

2009-04-23 @ 09:52:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0