Michaelplanerna fortsätter...

Idag så bestämde jag att vi i Michaelgänget ska träffas hemma hos mig på fredag över lite vin och michaelkuriosa för att boka våra flygbiljetter. Vi har pratat om att boka dessa biljetter ett bra tag nu, och vi måste skynda oss på innan biljetterna går upp i pris. Sist jag kollade så hittade jag biljetter för 0:-, plus skatt också då såklart. Det är extremt billigt, och så billigt vill jag komma undan =)

Jag hoppas på att vi kan hitta biljetter tur och retur för inte mer än 1000:- åtminstone, annars tycker, faktiskt, jag att det är för dyrt. Man blir lite bortskämd med ryanair. Vi skulle ju tex inte kunna flyga så billigt till London med sas...

Det ska bli himla mysigt, jag gillar var och en som är med i vår lilla konsertgrupp och anser att vi tillsammans kan vara ett bra resekamratsgäng!

Jag sitter och jobbar nu, så jag ska fortsätta att ringa runt till mina kunder =)

Ha en trevlig stund nu i kvällssolen!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Härligt gäng! Fast om Ryan ställer in sitt plan så står man med byxorna nere. Omöjligt att få nån resegaranti med dom. =!

2009-04-15 @ 21:39:45
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0