Kladdkaka med kiwi, hallon och blåbär.

Ska överraska min pojkvän och hans storebror med en kladdkaka, de är hemma hos deras föräldrar och lanar. De har en lan-helg. Till exempel igår när vi alla andra var i parken och hade parkmys så satt de kvar hemma och spelade på deras nedrans datorer. Tråkmånsar... ;)

Så, idag tänkte jag att jag ska vara lite social med dem. Jag har nu gjort en kladdkaka med kiwibitar, hallon och blåbär i. Jag har aldrig gjort något sånt här tidigare, alltså kladdkaka med grejer i, hoppas på att det går vägen. Så länge det smakar bra så... Smeten var god iaf ;)

Annars så gör jag inte så mycket, det blev ingen träning idag. Det var endast två stycken gymnaster som kunde komma, och efter erfarenhet från gårdagen så är det inte så roligt att vara så få. Det jag ska göra idag är att plugga sen efter att jag har varit hos Micke. Sen ska jag ta det lugnt! Bara umgås med mig själv och med Phoenix, och mina böcker!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0