Dagens to-do-list

Det var länge sen jag skrev en to-do-list. Det gjorde jag jämt i början! Hade mina egna checklistor på bloggen som jag kryssade för och allting sånt. Nu blir det en liten favorit i repris då =)

Idag så ska jag
* Blogga fram tills jag ska väcka Micke
* Väcka Micke kl. 10.00
* Äta frukost under tiden han hämtar bilen
* Åka och storhandla
* Plugga ute på gårde
* Åka och jobba vid kl.16.00
* Jobba mellan kl.17.00-21.00
Efteråt har jag inget planerat, ska nog försöka plugga lite mer. Kanske köpa hem en flaska vin till mig och Micke? Mysa till det lite med honom? Mmmm. Det bästa jag vet <3

Igår så var jag ju hos min gamla psykolog, och det var inte ett dugg läskigt. Det här kommer att låta som en dålig deckare, men de har haft vattenläckage i deras källare där alla journaler finns. Så alla journaler för datumet 17 var förstörda och på reparation i göteborg. Jag är ju född den 17:e, så vi fick klara oss utan journaler. Och vad han minns mig! Det trodde jag aldrig. Han mindes att jag brukade ha på mig kappa, brukade hjula runt i korridorerna, min familjesituation, massa namn, att jag gillade (och fortfarande gör) Harry Potter. Självklart sa jag ju det till honom att jag var chockad över att han minns så mycket, varpå han svarade : "Vissa har bara den där karisman man aldrig glömmer Malin!" Wow, vad det var kul att höra!=)

Annars så var det inget mer ingående i varför jag mår så här, varför jag beter mig på ett visst sätt, hur det kopplas till min bakgrund, hur man ska bearbeta eller liknande... Det går ju inte att göra på en session, men han var gullig nog att hjälpa mig hitta VAR jag kan hitta bäst hjälp.

Eftersom jag la upp en bild på mig igår med rakt hår tänkte jag visa er en bild där jag har väldigt lockigt hår, för att kompensera kanske ;)


Den här bilden är taget för tre år sedan, under studentveckan. Det var då jag hade som krulligast hår =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tjo! Jag var hos Bengan några gånger när jag var i din ålder med. Han har minne som en elefant vill jag lova. Rätt skönt att knyta ihop säcken lite och det funkar helt klart bäst när man valt att gå dit själv. När man var liten var det ju bara en jobbig grej som man var tvungen att göra. Hälsa från mig om du träffar han igen. Kram kram!

2009-04-07 @ 09:46:54
Postat av: Daniel

Jag kommer mellan er på soffan å dricker vin!

2009-04-07 @ 10:59:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Ååå, visst är dom söta :)

Fullt upp idag ser jag :P

2009-04-07 @ 11:17:20
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: alec

klart man ska vara kräsen :)



allt bra?

2009-04-07 @ 11:18:32
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: nesim

du får såklart komma på inflyttningsfesten om det blir någon, men inget är planerat ännu. men det kanske blir en grillfest här i berga i början på maj, då är du bjuden!

2009-04-07 @ 16:58:33
URL: http://nesim.blogg.se/
Postat av: JOSEFINEDI -- ❤

jag vet, sandwich är hot att uppdatera verkar det som ;) olala!

det var som vanligt utanpå, och innuti var det vanilj med krossad choklad, mumsigt värre ju ;D



- jag förstår det hörrö ;)

2009-04-07 @ 19:08:59
URL: http://josefinedi.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Grattis! Pjoltas har ingen karisma.

Kämpig dag och fin blogg!

=)

2009-04-07 @ 23:14:01
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0