Prestationsångest

Ojoj! Nu har jag fått riktig prestationsångest gällande jobbet. Det har gått riktigt dåligt för mig i två veckors tid, och det är inte acceptabelt! Jag har haft alldeles för mycket att tänka på och har tyvärr låtit det gå ut över jobbet, vilket jag inte skulle gjort. Min gruppchef är inte här idag, och när inte han är här så blir han ännu aggressivare om det går dåligt på jobbet än om han är på kontoret (det gör det ju inte bättre att han är med alla andra chefer, för då blir han ännu mer "bossig" och aggressiv).

Om inte jag uppnår budgeten idag, 5 000:-, så ska han ha ett personligt möte med mig. Vilket han meddelade för hela kontoret, två gånger! Näe, det räckte ju inte med en gång utan han skulle ju upprepa det så att alla verkligen förstod. Han är nog den sämsta gruppchef jag någonsin hört talas om. Även om jag uppnår budgeten så tror jag att min tid här är förbi. Jag presterar inte så bra som jag borde göra vid det här laget.

Nu ska jag ta mig i kragen och kränga! Eller MOOOOOOSA som de alltid säger på det här företaget!...

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur gick det? Stefan ringde mig 19.20, skulle han till dig egentligen eller?



kram!

2008-10-17 @ 22:42:00
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0