Arbis

Ja, jag har ju varit väldigt inaktiv här på ett väldigt bra tag. Men så kan det vara ibland. Varför jag har varit så inaktiv är för att jag har börjat träna på Arbis igen (klicka här för mer information).

Jag tränade på Arbis för 5 år sedan, då var jag med i Moulin Rouge Varitén (för att se ett youtubeklipp, se här). Nu så är det mer danser från Cupacobanamusikalen. Vi har ungefär 16 nummer, varav ett av dem är mitt solo=) Jag ska dansa nästintill modern balett med gymnastikinslag till "Send in the Clowns". Ska bli hur roligt och vackert som helst!

Jag har ännu inte några foton från den här föreställningen, eller repen, men jag ska låna Camillas systemetkamera snart. Vi har premiär den 10/10, sen så har vi föreställningar varje lördag fram till nyår. Det har varit mycket rep för att bli klara till premiären, speciellt nu de senaste två veckorna. Väldigt intensiva!

Om ni är intresserade av att kolla på mig, oss och vår föreställning går det bra att ringa till oss och boka biljetter. Minsta priset liggerpå 295:- och det högsta på 495:-

=)

Kommentarer
Postat av: Karin

Då kan du ju komma imorgon?

2008-10-03 @ 14:03:45
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: tha Lillmottej

Haha just det ja, kommer ihåg när du förklarade dendär invecklade piruetten på tå för mig i ditt rum när du höll på att öva. Förklarade för alla mina klasskompisar som blev superimpade.

Vore askul att komma och se, kanske, kanske går det!

Du äger, gosemos

2008-10-04 @ 22:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0