11 månader

Ojsan hoppsan! Jag och Micke har varit tillsammans i elva månader idag. Jag är jätteförvånad för det känns inte som så länge. Det är ju ändå ett tag, men det känns inte som så. Jag känner mig fortfarande nykär i honom och jag kan fortfarande bli nervös och få fjärilar i magen när jag ska träffa honom ibland.

Fortfarande så är jag väldigt blyg inför honom, t ex jag vågar inte fisa inför honom. Han gör väl det för mig nån gång ibland, men vill inte göra det för mycket med tanke på att jag inte gör det inför honom. Men vi har väl ingen brådska eller hur? Haha, här sitter jag och skriver om fisar...

Men vi har ju pratat lite grann om att flytta ihop, inte seriöst ännu men vi har iaf kollat runt lite. Eller jag har väl kollat mer än vad han har. Vi ska ju inte flytta ihop innan jag har åkt till Spanien, så det lär ju dröja ett tag tills vi flyttar ihop. Shit, vet inte om det är något jag ser fram emot så mycket som att få bo ihop med honom. Jag vill, och ändå inte. Kommer det förstöra något? Kommer jag tröttna? Kommer jag bli irriterad? (Det kan jag lova att jag kommer bli, tänk om han inte skulle diska efter sig, plocka undan... haha).

Jag älskar dig massor Michael Eklund, you're the man!

Kommentarer
Postat av: Tim

Du är så rolig, Malin!

2008-10-29 @ 19:36:16
URL: http://nordantill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0