Vuxen?

En sak de flesta som känner mig känner till om mig är att jag älskar reklam! Jag tycker det är så himla roligt att kolla i de olika bilagorna och jämföra. Vilka har billigast kycklingfilé, eller vem har dyrast? Vilka är veckoerbjudandena för den här affären nu? Osv... Varje gång jag tänker på det så känner jag mig så gammal! Det är ju sånt som jag minns Stig gjorde när jag bodde hemma hos dem. (Willys hade ingen rolig reklam idag, men det hade Lidl, de har jättebilligt lösgodis, bara 29.90ke per kilot!!!)

Och sen så älskar jag melodiefestivalen! Och jag brukar alltid ha rätt om vilka som åker vidare. Jag älskar att kolla på deras kläder, deras koreografi, lyssna på deras texter och låtarna. Jag tyckte faktiskt att Perrellis låt var bra, hon kan nog klara sig bra. Och det är alltid bra om man får kvala in, för då blir folket vana vid låten och gillar den mer för att den har fastnat. Kvalning är bra tror jag! Micke hade spelat in melodiefestivalen åt mig, vilken karl jag har! Han hade även med sig cola och kokosbollar! UNDERBART!

En kompis till mig blev även gravid nyligen, och två kompisar har precis fått barn. Ska jag känna press? (Grattis Strid till lilla Jasmine!)

Hur många vuxenpoäng är det egentligen?

Igår så la vi fram min säng framför tvn och kollade på film där. Det var helt underbart, massa mys!!

Men det jag är mest känd för
är att jag jämt är barnslig, så det jämnar
nog ut sig med vuxenpoängen tror jag!


Och varför snöar det för???? Jag vill ha VÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0