Fredrik Lindström

Ja, Anna! Det borde vi faktiskt, jag älskar Fredrik. Anna kommenterade mitt inlägg "Disco" och sa att hon ville bli som Fredrik Lindström, och att jag också borde det! Det tycker jag! Vi ska bli framtida arbetskollegor med Lindströman!

Jag är en sån som bara vill ligga med dig.

Jag är en sån som bara vill ligga med dig,
bara ligga med dig.

Det är min enda avsikt.

Jag vill ligga med dig
för att komma riktigt nära,
med din hud och din mun
och alla dina händer
och all längtan du drar på,
ligga med all din tomhet och
uppgivenhet,
den där känslan av att allt
ändå är helt meningslöst.
/Fredrik Lindström.

Nu har Josse varit hemma hos mig, och jag som den organiseringsbitchen jag är, skrev upp en punktlista åt henne för att hon ska veta hur hon ska ta hand om Phoenix. 


Phoenix

Micke kom hit också en snabbis, så vi gick ner på stan för att fika. På fiket blev vi rätt seriösa, det var väl koffeinet. Vi pratade även om våtservetter, och jag säger er bara: Våtservetter is the shit! Jag vill starta ett våtservettstrossamfund! Våtservetter kan man ta med sig på festivaler så att man kan vara fräsch trots festivalklägg. Med våtservetter kan man ta bort sminket, slippa tvål i ögonen och slippa betala dyrt för sminkborttagningsmedel. Våtservetter är skonsamma mot din hy, speciellt om man köper de för bäbisstjärtar. Jag älskar våtservetter! (Det var Mickes idé att jag skulle skriva om våtservetter, och jag håller med!) 

Markus Krunegård gör radioprogramledardebut idag! Spännande! Jag lyssnade på hans nya sololåt (Jag är en vampyr) idag också, den var bra! Härligt att höra hans röst. Hans program spelas säkert när jag tränar! (Jag var tvungen att fråga Angelo om ordet "debut", kunde verkligen inte komma på det. Tänker på en Lars Winnerbäck låt där han sjunger om en sjukdom han inte kommer på namnet för, riktigt komiskt! Eller tragiskt kanske? Jaja, han syftar på alzheimers, egen analys, och jag vet inte hur det stavas!)


Jag och Markus

På tal om träning, så är det jag som ska hålla i uppvärmningen och styrkan tills Erica kommer. Anna ligger hemma och är sjuk, stackarna! Jag ska ge mina fellowgymnaster mycket magstyrka, jag ska nog vara med på den också...Eller orkar jag?


Väldigt graciös

Sen bär det av hem till Micke efter träningen. Han börjar väldigt tidigt på torsdag, och jag börjar vid 15. Jag ska ändå gå upp kl.08.00, som jag gör varje dag för att plugga. Jag ska sitta med min hemtenta hemma hos honom innan jag ska till universitetet för ett "Written English"-seminarium. Äntligen ska jag få ha lektioner med Lars igen. Jag tycker om Lars, och hans kommentarer: Theoretically yes, but no.... Thanks for playing though! :D Jag är väldigt glad över att han ska följa med till Chester och ta hand om oss studenter! Underbart, jag ser verkligen fram emot den här resan! Lovely!


Snyggingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0