Englandsföreberedelser

Vilket jobbigt ord, förberedelser... Vad många e'n!

Jag ska snart börja tvätta, jag steg upp med Micke idag kl. 07.10. Det blir bara tidigare och tidigare. Hur står han ut med det varje dag? Och hur dum får jag bli som också går upp då trots att jag inte behöver åka till universitetet? Jag har tvättid vid halv elva, så jag tänkte ta det lugnt tills dess och sen samtidigt som jag tvättar så ska jag plugga. Nu ska jag bara ta det lugnt och dricka kaffe! Kaffet är precis klart, jag och kaffekokarn är som two people one mind. Eller one people one machine one mind. Two think alike. Eller vad man nu säger.

Nu när jag ska tvätta ska jag tvätta mina sängkläder, massa handdukar av olika slag, så sparar jag kläder och underkläder till måndag (då jag också ska tvätta). Jag måste ju ha rena sängkläder och handdukar när Josse ska bo här. Annars är det rätt otrevligt!

Jag har köpt till mig allt jag ska ha med mig till Storbritannien. Eller, jag har fortfarande inte hittat var man kan köpa duschcreme, schampoo och balsam i resepack. Orka ta med sig sina stora flaskor man har hemma!

Men jag har köpt:
* en lång svart kjol, med hög midja och hängslen.
* strumpbyxor
* hårborttagningsrulle
* rakhyvlar
* handcreme
* anteckningsblock
* nya finskor (3 par 98 kronor)
* två nya koftor (2 stycken 50 kronor)
* broschar (5 kronor)
(Deras jävla dress codes)


Jag älskar fynd.


Jag har redan packat ner:
* mina mörkblå jeans
* min svarta finklänning + tillhörande kofta
* min leopardfinklänning + tillhörande kofta
* långärmad hmtröja x 2 (tunna)
* långärmad jctröja (tunn)
* en tjocktröja
* strumpor, trosor och bh'ar.
(* Phoenix??)

image21

Kommentarer
Postat av: Amanda

När åker du till england? Hur länge ska du vara där och vad ska du göra där?

2008-02-22 @ 09:35:34
URL: http://manduzana.blogg.se
Postat av: angelo

cuando vas a ir malaallaaln? yo creo que Phoenix quiere ir contigo a inglaterrrrrrrrrra! Lo se!

una letra de cancion para ti:
dos gardenias para ti, a tu lado viviran y te hablaran, cuando como estas conmigo (micke får ursäkta).

2008-02-22 @ 10:58:21
Postat av: angelo

nej så här går ju låten, förlåt

dos gatitos para ti, lala lal laallal como cuando estas con los gatitos hah he eheh hihih

2008-02-22 @ 11:09:19
Postat av: Nattah

HAHA! Jag läste "finskor" som i nationaliteten finsk och satt typ och undrade vad fan du menade i flera minuter.
Fett pinigt.

2008-02-24 @ 01:02:33
URL: http://nattah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0