"Och julen varar ända till påska..."

För det var inte sant, för det var inte sant... Nu är julen överstökad, och äntligen kan nyårsfirandet sättas igång ordentligt! Don't get me wrong, jag gillar julen. Men nu är julen över och det är dags för nya tag. Och iår ser jag verkligen fram emot att fira nyår, det kommer bli det första nyåret tillsammans med Micke (han var i USA förra året...) och så ska jag ha föreställning på Arbis samtidigt! Underbart! Jag kommer dock missa tolvslaget med Micke iår igen, men det kommer ju fler nyår. Vi har ju ingen brådska, vår tradition kan ju bli att inte pussas på midnatt :)


Nu ska vi iväg till Bacchus för att äta brunch alla nära och kära. Varför har vi bara sån här gemenskap när Dave är här? Varför kan vi inte ha så här hela tiden? Kanske skulle bli för tjatigt? Jag skulle ha tyckt om det, det vet jag!

See ya, don't wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: Nina.

det har du rätt i, ränder är alltid snyggt :)

2008-12-28 @ 16:20:16
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hehe, så lite så :)

Jodå, julen var super bra :D



Hmm, skulle du vilja länka till min blogg, så kan jag länka till din?

2008-12-28 @ 17:25:13
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0