Julmys

Igår blev jag bjuden på julmys hemma hos Tim och Maria. Vi drack kaffe, åt lussebullar och åt knäck! Riktigt mysigt! Maria har klippt sig, hon är supersnygg i sin nya frisyr. Hon har klippt page (hur stavas det?!) och lugg!

Det var så roligt innan jag åkte hem till dem, jag blev lite sen för jag höll på och tvättade massor. Sen sprang jag ner till stan och skulle köpa födelsedagspresent till Micke på stan, vilket jag sa till Tim. Tim sa åt mig att inte komma för sent bara, eftersom han skulle åka iväg vid halv fem, jag fattade det som att han skulle åka iväg 05.30 morgonen efter men att han skulle på INNEbandyträning vid 16.30... Jätteroligt!

Kanske så roligt när jag återberättar det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0