Dagens...

Jag har märkt att väldigt många bloggar om vad de har på sig, vad de ska göra, svarar på många frågor osv osv...
Jag tror nog att jag aldrig har gjort det, och jag vet inte om jag heller ska börja med det. Jag är nog inte så rolig som folk vill att jag ska vara för att de ska vilja läsa om vad jag har på mig, eller vad jag ska göra.

Jag är inte direkt så jätteintresserad av mode, utan jag har på mig det jag tycker om och det som är billigt!... Typ.

Men om vi ska testa, så kan jag ju säga så här att jag har på mig :
En orange,röd,brun,rosa prickig klänning från H&M med lite 60-talsstuk. Under den så har jag ett par grå stuprörsjeans från JC, sen har jag ett par högklackade kilskor från Skopunkten. Jag har även en marinblå kofta från H&M på mig, över klänningen.


Jag älskar fynd så jag kan till och med berätta vad kläderna kostade som jag har på mig; Klänningen 198:- som jag fick av min fostermamma, byxorna 495:- som jag också fick, skorna fick jag av en kompis (har ingen aning om vad de kostade egentligen), koftan kostade egentligen 198:- men jag köpte den på slutrean för 9,50 :- .

Me loooooove fynd!

Och vad jag ska göra idag då. Jag ska jobba från och med nu till 21.00. När jag har kommit hem så ska jag ta hand om min katt, plocka undan i min kära lägenhet för jag kanske får besök utan min kära pojkvän, hans kompisar, Dave och kanske även Camilla och Ian. Sen efter det så ska vi iväg (eller mötas på) Världens, Norrköpings bästa café och pub. Sen blir vi antingen Shit Faced och går vidare, eller så blir vi tråkiga och går hem.

That's my plan for today.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du som alltid har så coola kläder?? Shit liksom, coolast i stan!

2008-12-22 @ 14:38:45
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0