Catapult AB

Ja,men se där! Jag har börjat på ett nytt jobb. Den här gången också ett telefonjobb. Jag jobbar inte med extremförsäljning, utan jag jobbar på ett CallCenter.

Det projektet jag jobbar på för tillfället gäller Telias befintliga kunder. Jag ringer till dem som har telefoni och bredband hos Telia idag och frågar ifall de vill ha digital tv hos Telia också. Det är faktiskt ett väldigt trevligt jobb, jag känner mig inte som en irriterande och jobbig försäljare som ringer. Väldigt skönt!

Det är schysst folk som jobbar här också, och vet ni vad?! Det jobbar en Michael Jackson-imitatör här!! Say what?! My Goooood, jag är alldeles i extas! haha!

Kommentarer
Postat av: Karin

fniss

2008-12-05 @ 12:53:03
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0