Dagsrekord

Jag satte mitt egna dagsrekord idag! Tidigare så har det legat på 2.990:- men idag så har jag sålt för 5.490:-!! (Två ordrar, en snubbe fick ett riktigt rabatterat pris - 500:-) Inte för att det är en bra siffra att ligga på på dagen, men det är bra för mig!

Mattias som sitter bredvid mig ska sälja för 15.000 per dag, idag ligger han på 14.500 men annars brukar han kränga in runt 20k ... Men han är ett rejält undantag! Jag ska bli så bra som han är så att jag kan bli gruppchef för Nkpgkontoret!

Idag så ska jag hem till Micke, hans storebror ska vara där med sin flickvän också. Det ska bli mys. Danne har precis kommit hem från sin europaresa med sina polers! Hulken går ju på TV ikväll också, jag har alltid velat se den men inte orkat betala för det så jag ska övertala Micke att vi ska se på den tillsammans =)

Han är ju inte direkt snygg, men stark iaf ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0