Bowling

Jag, mamma, Micke och Johan bowlade i fredags. Det gick inte så bra för mig och mamma. Johan vann ju såklart, men Micke var väldigt nära (han fick in tre strikes på slutet) Haha, mamma ramlade på banan. Hon gick ut på det hala och slant, men det såg väldigt graciöst ut =) Jag frågade Johan om han förstod var jag hade fått min klantighet ifrån, han förstod =) Sen råkade hon även slänga bowlingklotet bakom sig =)=)=) Jag skrattade massor!

Efter det gick vi upp till nattklubben på Hugos och tog en varsin öl. Jag bjöd mamma på en alkoholfridrink som verkligen var en kick! Den var ju bättre än något annat med alkohol i!! Sen bar det av hemåt!

I lördags shoppade vi loss! Ska visa bilder och förklara mer senare, nu ska jag jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0