Au-pair

Jag har faktiskt sökt ett au-pair jobb i Spanien, i Barcelona. Jag vill egentligen inte bo i Barcelona just för att det är så många svenskar som bor där, och för att de pratar en annorlunda spanska där, men det var den familjen som betalade bäst. Där jag får pengar, där vill jag vara. =)

Det gör mig absolut ingenting att jobba som au-pair, jag älskar barn och vill jobba med barn i framtiden så det skulle jag bara tycka om. Men om jag skulle få möjlighet att jobba med något bättre, skulle jag ju självklart ta det erbjudandet. Tex jobba i ngt café, hotell, guide osv. Jag såg ett superduperbra erbjudande om att arbeta som guide för fritidsresor, men kursen skulle kosta över 5000:-, det har jag tyvärr inte råd med... Annars skulle det vara hur underbart som helst!

Jag ska söka vidare efter en massa jobb och se vad det är för utbud! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0