Lik en kändis?

Jag har fått höra att jag är lik en del kändisar, och jag blir så glad varje gång för alla kändisarna är alltid skitsnygga!
Sist fick jag höra av Eric att jag var lik Julianne Moore. Annars har jag hört Twiggy och Nicole Kidman (har hört fler men kommer inte ihåg, eller vill inte komma ihåg kanske...)

                  
Julianne Moore       Nicole Kidman,                      Twiggy
                                            Malin?
                                                                                        
      Julianne?                     Nicole?               Twiggy?

Vem är du lik?


Och förövrigt så är jag så här gammal:
20 yrs, 274 days, 181912.25 hours! Kul eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0